Hier kunt u enkele vragen en reacties op deze website lezen.
Het zijn ervaringen van personen met vaginisme en hun partners en reacties van lotgenoten en therapeuten.

te groot geschapen

Posted by dian 
Hallo , ik weet al een paar jaar dat ik last van vaginisme heb. de reden hoe ik er last van heb gekregen weet ik ook, doordat ik rond mijn vagina veel ben gelaserd. opzich na heel veel mijn oefeningen te doen gaat het heel goed. ik kan ook weer gemeenschap hebben. het enige is dat ik nu na dat ik gemeenschap heb gehad ik rond de ingang erg gevoelig ben het is niet echt pijnlijk, maar zou ik dan weer gemeenschap hebben gaat het wel pijnlijk aanvoelen. deze gevoeligheid duurt ongeveer een dag en dan is het weg.
Laatst heb ik gemeenschap gehad met een man die erg groot geschapen is, 20 bij 8 cm, bij hem ik ik na gemeenschap erg veel last en is het weer pijnlijk. hoe kan dit, heeft dit te maken dat hij erg groot geschapen is? en gaat het gevoelige gevoel en of pijnlijke gevoel na gemeenschap ooit weg?
ik doe altijd na het heben van gemeenschap erg veel mijn oefeningen, alleen dit vraagt ook erg veel energie, ik ben er dan de hele dag mee bezig.
wie herkent dit?